امکان ریستور بکاپ در سی پنل توسط کاربران مشهدهاست

امکان ریستور بکاپ در سی پنل توسط کاربران مشهدهاست

در مشهدهاست امکان ریستور بکاپ در سی پنل از داخل کنترل پنل فراهم شده است. کاربران می توانند بدون تماس با پشتیبانی، نسخه های بک آپ را دانلود یا ریستور کنند. همچنین اگر تغییراتی روی سایت خود می دهند، می توانند قبل تغییرات از آن snapshot بگیرند که درصورتی که بعد از تغییرات سایتشان خراب شد، بتواننند به وضعیت قبل برگردند.

اگر می خواهید بدانید چطور باید این کار را انجام دهید، تا انتهای این مطلب مفید و کاربردی با ما همراه باشید…

آموزش ریستور بکاپ در سی پنل

در ابتدا که وارد هاست خود می‌شوید، در قسمت Jetbackups با 4 گزینه مواجه خواهید شد.

بخش جت بکاپ در سی پنل

در قسمت Settings در صورتی که ایمیل خود را وارد کنید بعد از اینکه بکاپ Restore می‌شود و یا Snapshot تهیه می‌کنید یک ایمیل برای شما ارسال می‌شود.

تنظیمات جت بکاپ

بازگردانی فول بکاپ سی پنل

برای Restore کردن در Cpanel در قسمت Full Account Backups کلیک کنید.

گزینه Full Account Backups در جت بکاپ برای ریستور اکاانت

در این قسمت دو گزینه وجود دارد :

Restore : با استفاده از این گزینه می‌توانید ریستور انجام دهید، روند ریستور کمی زمانبر می‌باشد.

Generate Download : با استفاده از این گزینه می‌توانید بکاپ خود را دانلود نمایید. با انتخاب این گزینه،  گزینه Add to Download Queue نمایش داده می‌شود پس از کلیک بر روی آن شروع به دانلود کرده، بسته به حجم بکاپ ممکن است کمی زمانبر باشد.

در قسمت Creation Date می‌توانید تاریخ بکاپ‌های موجود را مشاهده نمایید. درقسمت Type نوع بکاپ را نمایش می‌دهد که به صورت کامل است و یا دلخواه.

ریستور اکانت در جت بکاپ

در قسمت Queue می‌توانید ریستورهایی که در حال انجام است را مشاهده نمایید. در قسمت Action نمایش داده می‌شود که آیا انجام شده است و یا با مشکل مواجه شده است.

صف بکاپ های گرفته شده در گزینه Queue جت بکاپ

بازگردانی سایت وردپرس با گرفتن Snapshots در سی پنل

در قسمت Snapshots می‌توانید از وضعیت فعلی هاست خود بکاپ گرفته و آن را ذخیره نمایید. این قابلیت برای بازگردانی سایت های وردپرسی عالی عمل می کند و به شما امکان می دهد بدون نگرانی نسبت به اعمال هرگونه تغییرات در وب سایت خود اقدام کنید.

لازم به ذکر است Snapshot تهیه شده تنها 48 ساعت در سرور نگهداری می‌شود و پس از آن حذف خواهد شد. شما تنها یک Snapshot می‌توانید نگهداری کنید و پس از حذف قبلی میتوانید Snapshot جدید تهیه کنید.

با انتخاب گزینه Create new Snapshot می‌توانید Snapshot تهیه نمایید.

گزینه Snapshots  در جت بکاپ

امیدواریم این مقاله آموزشی “ریستور بکاپ در سی پنل” برای شما کاربردی بوده باشد. همواره می توانید سوالات و نظرات خود را در بخش دیدگاه ها با ما درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط