راهنمای ثبت نظر در گوگل برای مشهدهاست (2روش)

ثبت نظر در گوگل برای مشهدهاست

یکی از امکاناتی که گوگل برای کاربران خود فراهم نموده، ثبت نظر در گوگل است. با داشتن یک اکانت جیمیل می توانید اقدام به درج فیدبک مثبت با منفی خود نسبت به کسب و کار و یا محل مشخصی شده ای بر روی نقشه گوگل نمایید.

از این قابلیت می توانید هم بر روی گوشی تلفن همراه و هم بر روی نسخه دسکتاپ Google Map استفاده کنید. همچنین امکان امتیازدهی ستاره ای و اضافه کردن عکس از آن مکان از دیگر قابلیت های آن است. گوگل با استفاده از این امکان کاربران را تشویق می کند تا از کسب و کارهای موردعلاقه خود حمایت کنند.

در دپارتمان حمايت از حقوق مشتريان و كنترل كيفی شرکت مشهدهاست، رضايت کاربران برای ما اهميت ويژه ای دارد. لذا نسبت به طراحی و پیاده سازی سيستم سنجش رضايت مشتريان اقدام شده است و از شما دعوت می کنیم مطابق راهنمای تصويری ذيل نسبت به ثبت نظر در گوگل برای مشهدهاست اقدام فرمائيد.

با مشاركت در سيستم سنجش رضایت مشتریان از امتيازات ويژه باشگاه مشتريان مشهدهاست بهره مند خواهید شد.

مراحل انجام ثبت نظر در گوگل

روش اول (سریعترین روش)

برای اینکه بتوانید مستقیما نظر خود را در گوگل ثبت کنید، می توانید بر روی لینک زیر کلیک کرده، سپس وارد اکانت Gmail شده و اقدام به ثبت نظر خود نمایید :

اگر نمی دانید چطور باید وارد حساب Gmail خود شوید، از روش دوم استفاده کنید و مراحل را به ترتیب انجام دهید.

روش دوم

1) ابتدا وارد سایت گوگل شوید و سپس بر روی Sign in کلیک کنید.

صفحه اول گوگل

2) اطلاعات Gmail خود را وارد کرده و لاگین کنید.

صفحه ورود به اکانت گوگل

3) زمانی که وارد حساب Gmail شدید، مطابق تصویر زیر می توانید عکس پروفایل خود را مشاهده کنید.

تصویر پروفایل اکانت گوگل

4) حالا در گوگل عبارت “مشهدهاست” را جستجو کنید.

جستجوی مشهدهاست در گوگل

5) کمی به سمت پایین اسکرول کرده و مطابق تصویر بر روی گزینه Write Review کلیک کنید.

نوشتن نظر در گوگل

6) حالا در صفحه بازشده، ابتدا می توانید از 1 تا 5 به مشهدهاست امتیاز دهید و سپس نظر خود را در کادر پایین تر ثبت کنید، فراموش نکنید در نهایت بر روی گزینه Post کلیک کنید تا نظر شما ثبت شود.

درج نظر و امتیاز در نقشه گوگل

مشاركت شما عزیزان جهت ثبت نظر در گوگل و دریافت بازخورد کاربران مشهدهاست، به همكاران دپارتمان كنترل كيفی و حمايت از حقوق مشتريان، در رصد وضعيت رضايت مشتريان كمك زیادی می كند، لذا پيشاپيش از بذل توجه و همكاری ارزشمند شما كمال تشكر را داريم.

در موارد نارضایتی و شكایت مشتریان از خدمات و سرویس ها و یا سایر واحدها، دپارتمان حمایت از حقوق مشتریان به نمایندگی از مشتری، پیگیری های درون سازمانی را تا زمان رفع مشكل و تلاش در جهت حصول رضایت مشتری انجام خواهد داد.

دپارتمان حمایت از حقوق مشتریان درواقع به عنوان نماینده مشتری در سازمان بوده و مدافع حقوق مشتری در جهت بررسی و رفع مشکلاتش می باشد. کارشناسانی که در این دپارتمان حضور دارند هر کدام دارای وظایفی هستند و با داشتن روحیه بالا و روابط اجتماعی مناسب نسبت به جلب رضایت مشتریان اقدامات لازم را به عمل خواهند آورد.

شما مشتریان عزیز مشهدهاست به صورت مستمر می توانید با دپارتمان حمایت از حقوق مشتریان در ارتباط باشید و شكایات، انتقادات، پیشنهادات و تجارب موثر خود را به گوش دلسوزانه دپارتمانی از جنس خودتان برسانید. در صورتی كه در ارتباط با سایر دپارتمان ها رضایت شما حاصل نشده است، همین حالا میتوانید موضوع را با دپارتمان رضایتمندی و حمایت از حقوق مشتریان مشهدهاست مطرح فرمایید.

شما مشتریان محترم می توانید از طریق 3 روش زیر، شکایات و انتقادات خود را مطرح فرمایید :

در صورتی که نسبت به ثبت نظر در گوگل با مشکل مواجه شدید می توانید از کارشناسان دپارتمان حمایت از حقوق مشتریان راهنمایی بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط