همکاری در فروش | Affiliate Marketing

آشنایی با سیستم همکاری در فروش مشهدهاست

مشهدهاست از تمامی کاربران جهت شرکت در سیستم همکاری در فروش دعوت بعمل می آورد. شما می توانید با عضویت در پنل کاربری و فعال سازی بخش بازاریابی از خدمات همکاری در فروش مشهدهاست استفاده نمایید.
در مشهدهاست 3 روش مختلف جهت کسب درآمد از طریق فروش سرویس هاست اشتراکی و سرور مجازی به کاربران ارائه می شود :

بازی دو سر بُرد!

در این روش کد تخفیف اختصاصی برای هر یک از کاربران درنظر گرفته شده که از صفحه بازاریابی در پنل کاربری قابل مشاهده است . با ارایه این کد اختصاصی به دوستان، آشنایان و یا مشتریان خود علاوه بر اینکه آنها در کلیه سرویسها شامل 10% تخفیف می شوند، بابت هر پرداخت آنها به شما 10% پورسانت تعلق می گیرد . درنظر داشته باشید این کدتخفیف برای مشتریان جدید و اولین خرید آنها بصورت خود کار اعمال خواهد شد. مشتری با آن کدتخفیف در سایت ثبت نام میکند . علاوه بر اینکه از تخفیف برای خرید اول بهره می برد، ما متوجه شویم این مشتری از سمت شما بوده است و در زیرمجموعه شما قرار می گیرد . در نظر داشته باشید صاحب سرویس آن مشتری خواهد بود و مالک سرویس می باشد و شما تنها بابت خریدها و تمدیدهای سرویس ، پورسانت دریافت میکنید و حساب شما شارژ می شود.

به اشتراک بگذار و درآمد کسب کن!

شما به سادگی می توانید با استفاده از لینک اختصاصی خود که در صفحه بازاریابی در پنل کاربری قابل مشاهده است، بنر های تبلیغاتی مشهدهاست را در وبسایت خود قرار دهید و یا با انجام تبلیغات در سایت ها و شبکه های اجتماعی مانند کانال های تلگرام، اینستاگرام و.. با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود محلی برای کسب درآمد آنلاین ایجاد کنید.

هر خریدی که از طریق لینک اختصاصی شما صورت گیرد 10% پورسانت آن پس از طی شدن دوره گارانتی سرویس برای شما منظور خواهد شد.

تا 40% تخفیف برای مشتریان وفادار

اهدای نمایندگی درصدی و امکان استفاده ازسیستم تخفیف برای کلیه ی مشتریان مشهدهاست فعال و قابل استفاده می باشد و شما می توانید از تخفیف ویژه ی مشهدهاست در خرید های آتی برای خود یا سایر دوستانتان استفاده نمایید. محاسبه ی درصد تخفیف توسط سیستم و با در نظر گرفتن میزان خرید شما در شش ماه اخیر و تعداد سرویس فعالی که در حال حاضر نزد مشهدهاست دارید محاسبه می گردد.

نحوه ی استفاده از سیستم تخفیف به این صورت است که شما با ورود به پنل کاربری مشهدهاست و مراجعه به صفحه کوپن تخفیف و یا کلیک بر روی دکمه دریافت کد تخفیف، می توانید حداکثر به میزان تخفیفی که سیستم برای شما مشخص می کند و به تعداد دفعات نامحدود، کوپن تخفیف بی نام صادر و در خرید های بعدی خود و یا سایر دوستانتان هنگام صدور صورتحساب با وارد کردن مشخصات کوپن از تخفیف در خرید برخوردار شوید. برای مثال، مبلغ قابل پرداخت جهت سفارش سرویس 15000 تومانی مشتری با کوپن 30%، مبلغ 10500 تومان خواهد بود.

شما می توانید برای استفاده از تخفیف بیشتر برای شروع کار، پیش خرید کنید و حساب پس اندازی نزد ما ایجاد نمایید. مزیت این روش نسبت به خرید اکانت نمایندگی بصورت مستقل این است که شما میتوانید درصورت تمایل برای پشتیبانی از مشتریان خود از تیم ما استفاده کرده که در امر پاسخ گویی به مشتریان شما سریعتر صورت گرفته و به شما کمک می شود و نیازی به تخصص و آشنایی به سرویس ها نمیباشد. همچنین هیچگاه متضرر نخواهید شد و اعتبار باقیمانده شما قابل بازگشت خواهد بود. برای همکاری بدین شکل ، شرایط و ویژگی خاصی وجود ندارد و همه می توانند از این سیستم استفاده کنند. درصورت هرگونه سوال با ما تماس بگیرید.

میزان فروش در 6 ماه

حداقل سرویس فعال

تخفیف سرورهای مجازی اختصاصی

تخفیف سرویس های اشتراکی

تعداد صدور کپن تخفیف

Reseller 1

Reseller 2

Reseller 3

Reseller 4

حداقل ۷۰.۰۰۰ تومان

حداقل ۲۰۰.۰۰۰ تومان

حداقل ۴۰۰.۰۰۰ تومان

حداقل ۹۰۰.۰۰۰ تومان

۳ سرویس

۷ سرویس

۱۵ سرویس

۳۰ سرویس

۵٪

۷٪

۱۰٪

۱۵٪

۱۰٪

۲۰٪

۳۰٪

۴۰٪

نا محدود

نا محدود

نا محدود

نا محدود

توجه: کوپن ها یک بار مصرف می باشند و در صورت نیاز به استفاده ی مجدد، می توانید بدون هیچ محدودیتی کوپن جدید صادر نمایید! توجه نمایید که تخفیف ها شامل تمدید سرویس، ثبت دومین و اکانت های رسلری نمی باشد.

نکات مهم

سوالات متداول

کسب درآمد و همکاری در فروش مشهدهاست شامل چه سرویس هایی می شود؟
کلیه سرویس های هاست اشتراکی از جمله : هاست لینوکس حرفه ای، هاست پرسرعت و پربازدید، هاست ویندوز حرفه ای، هاست دانلود و بکاپ گیری، هاست اختصاصی و هاست ایمیل بهمراه سرورهای مجازی شامل سیستم همکاری در فروش مشهدهاست می شوند.

خیر. ثبت دامنه ، تمدید دامنه ، انتقال دامنه بین المللی و ایران در سیستم همکاری در فروش مشهدهاست پورسانتی در نظر گرفته نخواهد شد.

در صورتی که سرویس خریداری شده در مدت گارانتی سرویس توسط کاربر درخواست لغو داده نشود، پورسانت آن پس از 30روز به درآمدهای تایید شده شما واریز خواهد شد.

پس از اینکه درآمدهای شما تایید شد می توانید درخواست دریافت وجه نمایید که در اینصورت تیکت باز شده و پس از بررسی نهایتا ظرف 48 ساعت پورسانت به اعتبار پنل کاربری شما اضافه خواهد شد و می توانید برای پرداخت فاکتورهای خود از این اعتبار استفاده کنید و یا شماره شبا بانکی بنام خود اعلام کنید تا مبلغ به حساب شما واریز شود.