نحوه ورود به پلسک به 3 روش مختلف

نحوه ورود به پلسک به 3 روش مختلف

پس از خرید هاست ویندوز، اطلاعات سرویس به ایمیل شما ارسال می شود. برای ورود به پلسک کافیست این ایمیل را باز کرده و نام کاربری، رمز عبور، IP سرور یا آدرس مستقیم ورود به کنترل پنل هاست خود را مشاهده کنید.

ما در این مقاله نحوه ورود به پلسک را طبق مراحل زیر به شما نشان خواهیم داد. راه های مختلفی برای دسترسی به این کنترل پنل وجود دارد. اگر آشنایی ندارید تا انتها با ما همراه باشید.

آموزش ورود به پلسک

  • روش اول) در مرورگر خود آدرس زیر را تایپ کنید :

http://www.yourDomain.com:8443

با قرار دادن پورت 8443: بعد از آدرس سایت خود، می توانید از طریق هر دامنه یا زیر دامنه ای به کنترل پنل پلسک دسترسی داشته باشید.

  • روش دوم) در مرورگر خود IP سرور را وارد کنید :

http://YourServerIpAddress:8443

آدرس آی پی سرور در ایمیل اطلاعات هاست که برای شما ارسال شده مشخص است. می توانید از طریق این آدرس IP اختصاص داده شده به سرور، به کنترل پنل دایرکت پلسک دسترسی داشته باشید.

استفاده از این روش زمانی کاربردی است که هنوز دامنه شما ثبت نشده و یا DNSهای دامنه آپدیت نشده اند. پس از ثبت دامنه یا بروزرسانی DNSها، برای راحتی کار توصیه می شود با آدرس دامنه (روش اول) وارد کنترل پنل خود شوید.

صفحه ورود به پلسک
صفحه ورود به پلسک
  • روش سوم) از طریق ناحیه کاربری مشهدهاست هم امکان ورود به پنل مدیریت هاست را دارید. برای این منظور ابتدا از طریق آدرس Epanel.info به پنل کاربری لاگین کنید، از منوی سرویس ها / سرویس های من / بر روی هاست ویندوز خود کلیک کنید تا صفحه سرویس باز شود. با کلیک بر روی دکمه “ورود به Plesk”، به طور مستقیم و بدون نیاز به وارد کردن نام کاربری و رمز عبور می توانید وارد کنترل پنل هاست شوید.
ورود به هاست پلسک مشهدهاست
ورود به هاست پلسک از طریق پنل کاربری مشهدهاست

نکته مهم 1)

ممکن است زمان ورود به پلسک بر روی مرورگر خود با خطای your connection isn’t private روبرو شوید. این خطا به دلیل عدم تایید گواهینامه امنیتی بر روی مرورگر شما نمایش داده می شود و مشکلی در سرویس هاست وجود ندارد. با یک بار تایید آن دیگر به شما نشان داده نخواهد شد.

برای رفع مشکل کافیست بر روی دکمه Advanced کلیک کنید و سپس گزینه …continue to را انتخاب کنید تا صفحه ورود به پلسک برای شما باز شود.

مشکل ورود به پلسک

پس از این که نام کاربری و رمز عبور را به طور صحیح وارد کردید، صفحه اصلی پنل Plesk به شما نمایش داده می شود که در آن می توانید به تمام امکانات موجود دسترسی داشته باشید.

صفحه اصلی پنل پلسک

نحوه خروج از پلسک

برای خروج از کنترل پنل پلسک، کافیست بر روی دکمه Log Out کلیک کنید. موقعیت این دکمه در منوی کشویی پروفایل کاربری در نوار بالای صفحه است.

برای خروج از پلسک، مطابق تصویر زیر بر روی نام کاربری خود کلیک کرده و سپس گزینه Log Out را انتخاب کنید.

خروج از پلسک

با کلیک بر روی دکمه Log Out به صفحه ای هدایت می شوید که تأیید می کند با موفقیت از سیستم خارج شده اید. برای ورود مجدد می توانید بر روی Log in کلیک کنید.

نکته مهم 2)

بسیاری از مرورگرها نشست صفحه کنترل پنل شما را حتی پس از خروج از سیستم در حافظه نگه می دارند. اگر افراد دیگری هم از سیستم شما استفاده می کنند، حتما مطمئن شوید که با زدن دکمه Log Out از پلسک خارج شده اید. با این کار حافظه مرورگر پاک می شود و ورود به پلسک بدون تایپ رمز عبور صحیح امکان پذیر نخواهد بود.


در این مقاله نحوه ورود به پلسک از روش های مختلف آموزش داده شد. اگر هنوز مشکلی دارید، می توانید از سه کانال ارتباطی : سیستم تیکتینگ، چت آنلاین و مرکز تماس به شماره 05138185 با تیم پشتیبانی فنی مشهدهاست در ارتباط باشید.

هاست ویندوز مشهدهاست در بهترین و با کیفیت ترین دیتاسنترهای ایران و اروپا با استفاده از حافظه فوق پرسرعت NVMe ، کنترل پنل قدرتمند Plesk و مبتنی بر آخرین نسخه های سیستم عامل ویندوز سرور 2019 و 2016 ، 2014، 2012 مناسب برای انواع سایت های نوشته شده بر پایه ASP.Net و نسخه های دیتابیس 2019 و 2016 SQL Server ارائه می شوند.

برای خرید هاست ویندوز پلسک و دریافت مشاوره رایگان می توانید با دپارتمان فروش ما تماس حاصل نمایید. بی صبرانه منتظر شنیدن صدای شما هستیم 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط